sunnuntai 5. huhtikuuta 2009

A clue, Sherlock!

Blogia kirjoittaessani on useamman kerran käynyt niin, että jostain asiasta kirjoittaessani tajuan sen olleen melko selvä ennusmerkki tuleville vinksahtamisille. Niissä tilanteissa ei asiaa kuitenkaan näe.

Tässä siis iloksenne viisi valikoitua helmeä "yrittäisit nyt jo pikkuhiljaa tajuta" -hetkistäni BDSM-saralla.

1. Ostin silloiselle poikaystävälleni 18-vuotislahjaksi kuohuviiniä, mansikoita ja käsiraudat. Mikä ei kuulu joukkoon?

2. Samaiselle poikaystävälle olin myöhemmin ostamassa myös ruoskaa. Siis ihan vitsinä, tietenkin. Mikä olisikaan hauskempaa kuin nahkaruoska, heh-heh.

3. Lempikohtaukseni Tuulen Viemää -elokuvassa ja lukemattomissa Harlekiini-pokkareissa oli, kun sankari viimein tuskastuu sankarittareen ja ottaa tämän puoliväkisin. (no niin luinkin joskus Harlekiini-kirjoja! olin 12, armoa!)

4. Kun siirryin Harlekiineista Reginan Naisen unelmia -osastolle, ehkä kuumin tarina ikinä kertoi naisesta, joka maksoi ylinopeussakkonsa paikan päällä. Kliseet kunniaan! Tähän tarinaan palasin kuitenkin kerta toisensa jälkeen.

5. Ensimmäinen jollakin tavalla eroottissävytteinen uneni (ja yksi niistä harvoista, jotka muistan) sai minut tolaltani viikoksi, koska en tajunnut sen olevan sellainen uni. Unessa joku seisoi selkäni takana, halasi minua niin tiukasti etten päässyt liikkumaan ja kuiskasi korvaani tietävänsä mitä minä haluan. Luokittelin unen pitkään painajaiseksi.

Kaiken tämän tapahtuessa minulla oli liian kiire olla teini-ikäinen feministi huomatakseni, että ehkä voisinkin nauttia omassa yksityiselämässäni jostain muusta kuin absoluuttisesta tasa-arvosta.

Ei kommentteja: